کسب و کارهای خانوادگی زمینه ساز توسعه کارآفرینی در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ

کسب و کارهای خانوادگی زمینه ساز توسعه کارآفرینی در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ در ۱۳ صفحه مجزا همراه با جداول و نمودارهای مربوط به هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc

 


چکیده :

      در دنیای تجارت و کسب و کار همواره پیروزی و موفقیت از آن کسانی است که ایدۀ جدید و نویی برای ارائه دارند. ظهور ایده جدید خود محصول فرآیند کارآفرینی است. یکی از ورودی های اصلی این فرآیند عامل انسانی است که با نیروی خلاقیت خود همیشه مبدع و مخترع بوده است. همچنین از عمده ترین منابع برای تأمین انسان های خلاق و نوآور، نهاد خانواده و جامعه می باشد. از این رو قصد داریم تا در این مقاله به بیان ابعاد مهم کسب و کار خانوادگی بپردازیم. سپس به  بررسی نقش کسب و کارهای خانوادگی در توسعه کارآفرینی اشاره می شود. در نهایت به عنوان نتیجه گیری مدل مفهومی خود را برای نشان دادن چگونگی ارتباط بین کسب و کارهای خانوادگی، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ارائه داده ایم.


واژگان کلیدی: کسب و کار کوچک، کسب وکار خانوادگی، کارآفرینی، توسعه اقتصادی


فهرست مطالب :

 

مقدمه

کسب و کار خانوادگی

کارآفرینی

 ابعاد کسب و کارهای خانوادگی 

نقش  کسب و کار های خانوادگی در توسعه  کارآفرینی

         عوامل موثر بر کسب و کار خانوادگی: 

نتیجه گیری و پیشنهادات 

منابع 

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *