بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا در ۲۴ صفحه مجزا همرا با کلیه نمودار ها و جداول هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده

      حرکت به سوی یک اقتصاد رقابتی مستلزم فرآیندی است که به حمایت بخش خصوصی، بهبود و گسترش فعالیت های کارآفرینانه و تقویت بنگاه های کوچک و متوسط منجر گردد. مراکز رشد به عنوان یک ضرورت در حمایت از نوآوری در ایده ها و تجاری نمون محصولات بنگاه های کوچک و متوسط مطرح شده که با فراهم نمودن زمینه های مناسب آموزشی، انتقال دانش و ایجاد زیرساخت های مناسب فنی در بازار، این گونه مؤسسات را در مسیر توسعه قرار می دهد. از آنجائی که بنگاه های کوچک و متوسط وابستگی بسیار اساسی با محیط دارند، برای حضور در عرصه کسب و کار و رقابت در کسب منابع و تسلط بر بازار نیازمند راهبردی متناسب با شرایط منطقه ای می باشند. این مقاله تلاش نموده است ضمن بررسی الگوهای ارائه شده توسط محققین در کشورهای غربی و عملکرد هشت مرکز رشد در ایران، بر مبنای رویکردهای انتخاب و حمایت از تجاری شدن محصولات موجبات موفقیت آنان را در بازار رقابتی فراهم آورد.


واژگان کلیدی: مرکز رشد، الگوی مرکز رشد، انتخاب، حمایت کسب وکار، میانجیگری

 

فهرست مطالب :


۱٫ مقدمه

۲٫ مفهوم مراکز رشد

۳٫ بررسی الگوهای رایج در مراکز رشد

۳٫۱ الگوی دل تاچیرا

۳٫۲ الگوی مرکز رشد مبتنی بر فرایند رشد

۳٫۳ الگوی سی. اس. آی. اس

۴٫ مقایسه و تجزیه و تحلیل

۵٫ ارائه الگویی برای بیان نقش مراکز رشد

۵٫۱ انتخاب

۵٫۲ حمایت کسب و کار

۵٫۳ میانجیگری

۷٫ خلاصه و نتیجه‌گیری

منابع فارسی

منابع انگلیسی 



 

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *