پاور پوینت بایگانی اسناد به چند روش رایج

پاور پوینت روش صحیح بایگانی اسناد در ۳۵ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت روش صحیح بایگانی اسناد در شرکتها و مراکز که دارای اسناد و مدارک با حجم بالا هستند و همچنین قابل جدا سازی و دسته بندی میباشند. این تحقیق در ۳۵ اسلاید طراحی شده که میتواند مورد استفاده دانشجویان به عنوان ارائه تحقیق و همچنین افرادی که به تازگی وارد کار دفتر داری و یا حسابداری شده اند قرار گیرد .

بخشی از متن :

مدیریت امور دفتری:

مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد. امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری و صدور می شود و هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.     

 

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *